fbpx

Najczęściej zadawane pytania

Zastanawiasz się, czy znajdziemy wspólny język? Sprawdź w odpowiedziach na najczęściej zadawane pytania.

Czy Twoja oferta jest dla mnie?

Tworzę treści dla podmiotów z branż: medycznej, farmaceutycznej, biotechnologicznej, żywieniowej lub ogólnie związanych ze zdrowiem.

Przykłady?

Indywidulana praktyka lekarska, położnicza, fizjoterapeutyczna itp.

Startup działający w branży life science.

Firma farmaceutyczna.

Jednostka akademicka: uczelnia, instytut badawczy.

Park naukowo-technologiczny.

MEDtech / digital health.

Producent suplementów diety.

Producent wyrobów medycznych.

Fundacja związana ze zdrowiem.

Organizacja non-profit związana z nauką.

Apteka internetowa lub sklep internetowy (np. ze sprzętem medycznym).

Aplikacje i produkty cyfrowe związane ze zdrowiem.

Inne podmioty prowadzące działalność związaną ze zdrowiem, np. laboratorium diagnostyczne albo protetyczne.

Agencje medical writerów i tłumaczy medycznych.

Agencje marketingowe/SEO/UX/PR, które mają klientów z branży medycznej. 

Redakcja czasopisma lub portalu internetowego związanego ze zdrowiem lub popularyzacją nauki.

Banki materiału biologicznego (np. mleka kobiecego, komórek macierzystych, komórek jajowych i nasienia).

Copywriterzy medyczni prowadzący indywidualną działalność gospodarczą (jako wsparcie).

Osoba indywidualna, pacjent.

Gabinet kosmetologiczny.

Gabinet medycyny stylu życia.

Z przyjemnością napiszę tekst dla każdego, kto ma wiedzę w dziedzinach związanych z medycyną, zdrowiem oraz biotechnologią i chce ją przekazać w Internecie.

Ile kosztuje tekst?

Rozliczam się na podstawie stawki godzinowej w wysokości 100 PLN za godzinę. Wypełnij brief, który znajdziesz na stronie kontaktowej i odeślij go na adres e-mail. Na podstawie informacji, które zamieścisz w formularzu, przygotuję orientacyjną wycenę za całość. 
Możesz też wykupić pakiet godzinowy, minimum 15 godzin miesięcznie i sam zdecydować, w jakim obszarze marketingu treści Cię wesprzeć.

    Na ile wyceniasz teksty medyczne o wysokiej specjalizacji, z koniecznością podawania bibliografii?

    Teksty o wysokiej specjalizacji, wymagające podania bibliografii i innego rodzaju researchu, wyceniam według szacunkowego czasu potrzebnego na ich napisanie, w zależności od złożoności tematu i zakresu prac. Stawka godzinowa to 100 PLN.

    Jak wygląda współpraca?

    Przy jednorazowym zamówieniu proces wygląda następująco:

    1. Przesłanie zamówienia (mail ze zleceniem).
    2. Przesyłam brief, na którego podstawie przygotuję ofertę z szacunkową wyceną.
    3. Po zaakceptowaniu oferty, podpisujemy umowę (podpis możemy zrealizować przez podpis kwalifikowany mSzafir).
    4. Klient wpłaca zaliczkę w wysokości 30% wartości oszacowanego projektu, wystawiam fakturę zaliczkową.
    5. Rozpoczynam prace nad projektem.
    6. Po wykonaniu prac wysyłam teksty do akceptacji. Poprawki rozliczam według standardowej stawki 100 PLN/godzinę.
    7. Po akceptacji rozliczamy się na podstawie faktury bez VAT. Klient ma prawo do korzystania z zamówionej treści po uiszczeniu pełnej kwoty na konto wskazane na fakturze.
    8. Na zakończenie proszę o opinię.
    Czy cena zmienia się, w przypadku, gdyby zleceń było więcej (np. koło 8-10 miesięcznie)?

    W przypadku większej liczby zleceń, jestem otwarta na negocjacje cenowe i możemy ustalić korzystniejsze stawki w ramach stałej współpracy.

    Jak wygląda długoterminowa współpraca?

    Długoterminową współpracę, możemy realizować na dwa sposoby:

    1. Umowa o świadczenie usług: umawiamy się, że co miesiąc napiszę np. 4 wpisy blogowe o długości 6000 zzs lub wykonam usługi związane z marketingiem medycznym w zamówionym wymiarze godzinowym (np. 15 h). Rozliczamy się na podstawie faktury bez VAT, którą wystawiam na końcu każdego miesiąca. Szczegóły dotyczące treści ustalamy w umowie, a tematy omawiamy na bieżąco w korespondencji elektronicznej.
    2. Umowa o współpracy: przy tego typu umowie, decydujesz, kiedy wysyłasz zlecenie. Ja mam 3 dni na odpowiedź czy mogę je wykonać i podaję szacowaną wycenę. Po wykonaniu pracy wystawiam fakturę bez VAT.
    3. Umowa o pracę: jeśli uważasz, że potrzebujesz mojej pomocy w większym zakresie, możemy porozmawiać o zatrudnieniu mnie w Twojej firmie.
    Jakie są przykładowe terminy i ceny realizacji projektów?
    • Teksty blogowe: do tygodnia od momentu zaakceptowania zlecenia.
    • Harmonogram treści: 2-3 dni robocze.
    • Treści na stronę WWW: 2-3 tygodnie.

      Usługa

      Cena (PLN)

      Przykład

      Copywriting i content writing medyczny, język polski, bez optymalizacji SEO

      250-400

      Materiały edukacyjne dla pacjenta w języku polskim 6000 zzs (ok. 3 strony A4)

      Copywriting i content writing medyczny, język polski, z optymalizacją SEO

      800

      Wpis na blog o objętości 10 000 zzs

      Copywriting i content writing medyczny, język angielski, bez optymalizacji SEO

      300

      Strona informacyjna w języku angielskim 3000 zzs

      Copywriting i content writing medyczny, język angielski, z optymalizacją SEO

      1200

      Wpis merytoryczny na blog w języku angielskim o objętości 10 000 zzs

      Tłumaczenie treści polskojęzycznych na język angielski

      720

      Tłumaczenie opisu produktu 6000 zzs

      Tłumaczenie treści anglojęzycznych na język polski

      720

      j.w.

      Redakcja merytoryczna i/lub marketingowa treści klienta

      245

      Redakcja merytoryczna trzech artykułów na blog 3,5 h

      Prezentacje produktowe dla klientów

      5600

      Prezentacja produktowa 56 h

      Treści do mediów społecznościowych (copy, briefy i prezentacje dla influencerów)

      100

      Jeden post

      Konsultacje, cena za 1 godzinę

      100

       

      Copywriting kreatywny

      Wycena indywidualna, naming 3000

      Naming – 30 h

      Niestandardowe projekty (ilustracja w programie BioRender, animacja abstraktu graficznego)

      800

      Ilustracja w BioRender – 8h

      Poprawki, cena za 1 godzinę pracy

      100

       

    Ile tekstów miesięcznie jesteś w stanie napisać, zakładając, że najdalej 1-2. dnia miesiąca byłby dostępne wszystkie wytyczne?

    Zakładając, że wszystkie wytyczne byłyby dostępne najpóźniej 1-2 dnia miesiąca i nie mam w tym czasie innych klientów,  jestem w stanie napisać około 10-12 artykułów na blog o długości ok. 6000 zzs miesięcznie.

    Czy mogę zamówić pakiet usług?

    Aktualnie nie oferuję pakietów usług, ale możesz zamówić pakiet godzin. Współpracę dostosowuję indywidualnie do aktualnych potrzeb klienta. Ty decydujesz, czy chcesz, bym w zamówionym pakiecie napisała dla Ciebie artykuł blogowy, treści do mediów społecznościowych, czy newsletter.

    Jakie informacje i materiały muszę dostarczyć, aby rozpocząć pracę nad projektem?

    Na początkowym etapie proszę o uzupełnienie briefu. Pytania zawarte w briefie dotyczą grupy docelowej, celów materiału, ewentualnych ograniczeń prawnych, księgi stylu firmy oraz materiałów źródłowych. Jeśli będę potrzebować dodatkowych informacji, zapytam o nie 🙂

    Czy cena zlecenia obejmuje co najmniej turę poprawek?

    Wszelkie poprawki uzgadniane i wprowadzane zgodnie z Twoimi wytycznymi wliczam w czas realizacji projektu.

    Jak wygląda Twoja polityka dotycząca wprowadzania poprawek w projekcie?

    Klient może zażyczyć sobie trzy rundy poprawek. Czas poświęcony na poprawki wliczam do kosztorysu projektu według standardowej stawki.

    Czy mogłabyś podać przykłady realizowanych projektów w sektorze medycznym?

    Realizowane przeze mnie projekty możesz znaleźć w zakładce portfolio. Przykłady realizowanych projektów:

    • Fundacja Onkologiczna Alivia: współtworzę bazę wiedzy, głównie pisząc newsy dotyczące rejestracji nowych leków onkologicznych oraz materiały edukacyjne dla pacjentów.
    • MIM Fertility: stworzyłam treści na anglojęzyczną  stronę internetową firmy.
    • AronPharma: opracowywałam prezentacje B2B i opisy produktowe, np. dla suplementu diety YANESSE Collagen.
    Jakie teksty piszesz?
    • artykuły popularnonaukowe
    • content na blogi – artykuły, newsy, materiały edukacyjne dla pacjentów
    • strony internetowe
    • landing page
    • opisy produktów do sklepów internetowych
    • posty do social mediów
    • briefy dla influencerów
    • newslettery
    • nazwy
    • hasła reklamowe
    • granty naukowe
    • publikacje naukowe
    • postery
    • prezentacje B2B
    • treści do aplikacji i interfejsów produktów cyfrowych związanych ze zdrowiem (UX writing)
    • tłumaczenia treści medycznych na język angielski i z polskiego na angielski
    • jeśli nie wymieniłam tekstu, który chciałbyś zamówić, napisz!
      Wykonywałam już niestandardowe zlecenia, tj. tłumaczenie dokumentacji medycznej na angielski, czy pitch z prośbą o sfinansowanie turnusu rehabilitacyjnego dla dziecka z niepełnosprawnością
    Czy bierzesz pod uwagę formę współpracy obejmującą jedynie merytoryczną weryfikację/korektę dostarczonych tekstów?

    Jestem otwarta na współpracę jako redaktor merytoryczny, fact-checker lub edytor tekstów. Rozliczam takie usługi na podstawie standardowej stawki godzinowej.

    Czy poprawiasz już napisane teksty pod względem marketingowym?

    Tak, mogę dostosować treści, aby lepiej spełniały cele marketingowe, zwiększały atrakcyjność przekazu i były bardziej perswazyjne. Cena za taką usługę zależy od zakresu poprawek i potrzebnych zmian, ale możemy to uzgodnić indywidualnie po zapoznaniu się z tekstami.

    Jeśli jesteś zainteresowany taką formą współpracy, proszę o przesłanie tekstów do wglądu, abym mogła przygotować dokładniejszą ofertę.

    Czy masz preferowane specjalizacje, czy jest w stanie, posiłkując się ogólnodostępnymi źródłami, napisać tekst na różne tematy ogólnomedyczne?

    Mam doświadczenie w pisaniu na różne tematy związane ze zdrowiem, więc jestem elastyczna i mogę przygotować również teksty na tematy specjalistyczne, posiłkując się dostępnymi źródłami.

    Moje ulubione specjalizacje to:

    • mikrobiologia
    • probiotyki
    • biotechnologia żywności
    • alternatywne źródła białka
    • onkologia
    • suplementy diety
    • wyroby medyczne
    • medycyna regeneracyjna
    • medycyna spersonalizowana
    • przeciwciała monoklonalne
    Czy zgadzasz się na podpisywanie się pod napisanymi/sprawdzanymi tekstami nazwiskiem?

    Chętnie podpisuję się nazwiskiem pod własnym tekstem i udzielam swojego autorytetu, jeśli takie jest życzenie klienta i uzgodnimy to w umowie.
    W przypadku tekstów innych osób, szanuję prawa autorskie i mogę być uwzględniona wyłącznie jako redaktor merytoryczny/edytor.

    Czy ujawnienie Twojego wsparcia w pisaniu publikacji medycznej jest konieczne?

    Tak, w sekcji acknowledgements. Nie oferuję ghostwritingu, ponieważ jest to praktyka nieetyczna i negowana przez czasopisma i międzynarodowe stowarzyszenia pisarzy medycznych.

    Zadaj mi pytanie

    Zadzwoń

    507 98 11 77