Oferta
Pomagam tworzyć treści, które budują zaufanie.
W świecie, gdzie 63% Polaków szuka informacji o zdrowiu w internecie, odpowiedzialna komunikacja medyczna ma kluczowe znaczenie. Niestety, aż 4 na 10 osób nie rozumie treści, które znajdują, co utrudnia im podejmowanie świadomych decyzji dotyczących zdrowia.
Złożony język, skomplikowane terminy medyczne i brak dostosowania komunikacji do potrzeb odbiorców sprawiają, że kluczowe informacje o zdrowiu stają się dla wielu osób niedostępne.
Moja rola polega na znalezieniu złotego środka między trudnym językiem medycyny a potrzebami pacjentów i konsumentów. Tworzę treści, które nie tylko przyciągają uwagę, ale także edukują, budują zaufanie i inspirują do działania. Dzięki doświadczeniu w branżach takich jak suplementy diety, medtech, fundacje zdrowotne i organizacje non-profit, rozumiem, jak ważne jest przekazywanie rzetelnych informacji w przystępny sposób – zgodnie z regulacjami i najlepszymi praktykami. Razem możemy tworzyć komunikację, która naprawdę działa i wspiera zdrowie Twoich odbiorców.
%
Polaków szuka informacji na temat zdrowia, lekarzy i leczenia w Internecie
%
Polaków nie rozumie i nie potrafi wykorzystać informacji medycznych
Copywriting medyczny i content writing
Komunikacja nauki
UX Writing
Strategia content marketingowa
Copywriting kreatywny
Dziennikarstwo naukowe
Tłumaczenia i lokalizacja
Wirtualna asysta dla lekarzy i pracowników ochrony zdrowia
Social media marketing i management
Szkolenie: jak szukać rzetelnych informacji medycznych
Szkolenie: ograniczenia prawne a marketing medyczny i suplementów diety
Szkolenie: prosty język w medycynie
Szkolenie: narzędzia pracy copywritera medycznego
Szkolenie: 6 narzędzi komunikacji nauki
Szkolenie: jak odpowiedzialnie korzystać z AI, tworząc treści medyczne
Szkolenie: webwriting w branżach związanych ze zdrowiem
Szkolenia z pisania dla adeptów copywritingu naukowego
Szkolenie z pisania prac naukowych, publikacji i tekstów akademickich
Rozliczam pracę nad tekstami godzinowo (100 PLN za godzinę) na podstawie ewidencji czasu pracy z narzędzia Toggl.
Stawka za godzinę pracy
Ty decydujesz, co w tym czasie napiszę- Copywriting medyczny
- Content writing medyczny
- UX writing
- Zarządzanie mediami społecznościowymi
- Strategie marketingowe
- Komunikacja nauki
- Dziennikarstwo naukowe
- Tłumaczenia polsko-angielskie
Pakiet godzin
15 godzin w miesiącu- Dowolny zakres prac jak w rozliczeniu godzinowym
- Długoterminowa umowa o świadczenie usług (w przypadku konkretnych usług, np. tworzenia wpisów blogowych) lub ramowa umowa współpracy
- Uczestniczenie w videocallach z klientem i członkami zespołu w firmie
- Priorytetowa obsługa
Pakiet VIP
30 i więcej godzin w miesiącu- Dowolny zakres prac jak w rozliczeniu godzinowym
- Długoterminowa umowa o świadczenie usług (w przypadku konkretnych usług, np. tworzenia wpisów blogowych) lub ramowa umowa współpracy
- Uczestniczenie w videocallach z klientem i członkami zespołu w firmie
- Priorytetowa obsługa
Zastanawiasz się, dlaczego rozliczenie godzinowe, a nie za 1000 zzs? I dlaczego taka, a nie inna stawka?
Przeczytaj wpis, o tym dlaczego zdecydowałam się na rozliczenie pracy w modelu godzinowym.
Przykładowy cennik usług
W cenniku szczegółowo opisałam szacunkowe ceny świadczenia usług (stawka godzinowa 100 PLN/h). Ceny obowiązują od 1 stycznia 2025 r. do 30 czerwca 2025 roku.
Zastrzeżenie: ceny podane w poniższej tabeli są orientacyjnymi cenami omawianych usług. Niniejsze podsumowanie nie stanowi gwarancji ostatecznej ceny. Szacowane wartości mogą ulec zmianie w przypadku zmiany specyfikacji projektu lub zmiany kosztów usług firm zewnętrznych przed wykonaniem umowy.
Usługa |
Cena (PLN) |
Przykład |
Copywriting i content writing medyczny, język polski, bez optymalizacji SEO |
250-400 |
Materiały edukacyjne dla pacjenta w języku polskim 6000 zzs (ok. 3 strony A4) |
Copywriting i content writing medyczny, język polski, z optymalizacją SEO |
800 |
Wpis na blog o objętości 10 000 zzs |
Copywriting i content writing medyczny, język angielski, bez optymalizacji SEO |
300 |
Strona informacyjna w języku angielskim 3000 zzs |
Copywriting i content writing medyczny, język angielski, z optymalizacją SEO |
1200 |
Wpis merytoryczny na blog w języku angielskim o objętości 10 000 zzs |
Tłumaczenie treści polskojęzycznych na język angielski |
720 |
Tłumaczenie opisu produktu 6000 zzs |
Tłumaczenie treści anglojęzycznych na język polski |
720 |
j.w. |
Redakcja merytoryczna i/lub marketingowa treści klienta |
245 |
Redakcja merytoryczna trzech artykułów na blog 3,5 h |
Prezentacje produktowe dla klientów |
5600 |
Prezentacja produktowa 56 h |
Treści do mediów społecznościowych (copy, briefy i prezentacje dla influencerów) |
100 |
Jeden post |
Konsultacje, cena za 1 godzinę |
100 |
|
Copywriting kreatywny |
Wycena indywidualna, naming 3000 |
Naming – 30 h |
Niestandardowe projekty (ilustracja w programie BioRender, animacja abstraktu graficznego) |
800 |
Ilustracja w BioRender – 8h |
Poprawki, cena za 1 godzinę pracy |
100 |
|
Tekst na stronę internetową lub blog
Jeśli jesteś osobą, która woli pracować z pacjentami lub przy stole laboratoryjnym niż pisać, dobrze trafiłeś! Jestem tu, aby pomóc.
Content marketing to doskonała strategia na rozwijanie swojego wizerunku eksperta w sieci. Dobra wiadomość jest taka, że nie musisz budować swojej marki osobistej samodzielnie! Przykuj uwagę swoich pacjentów lub odbiorców intrygującym copy na stronie i ciekawymi artykułami na blogu stworzonymi na podstawie wiarygodnych źródeł przez kogoś, kto rozumie marketing medyczny i reklamę suplementów diety.
Projekty rozliczam godzinowo (100 PLN/h) na podstawie ewidencji czasu pracy nad projektem w narzędziu Toggl.
Komunikacja nauki
Chcesz pokazać swoje badania światu?
Szukasz inwestorów, którzy pomogą ci przenieść wiedzę ze środowiska akademickiego do biznesu?
A może lubisz dzielić się swoimi wynikami na festiwalach naukowych?
Świetnie! Pomogę ci stworzyć komunikat, który będzie idealnie pasował do twojego odbiorcy. Ale, ale… Nie tylko napiszę z tobą tekst! Nauczę cię prostych i skutecznych narzędzi komunikacji naukowej, które możesz wykorzystać samodzielnie.
UX writing
Wiesz, co jest tak samo ważne, jak skuteczny lek? Wygodne podróżowanie po twojej stronie czy aplikacji medycznej! Projektując treści do interfejsów, wcielam się w czułego przewodnika, który prowadzi użytkowników przez wirtualne przestrzenie.
Tworzę microcopy, czyli drobne komunikaty, które są jak ścieżki, po których pacjenci i klienci mogą się swobodnie poruszać, szukając informacji. Teksty, które są nie tylko klarowne i intuicyjne, ale także pełne empatii. Bo twoi pacjenci zasługują na to samo uczucie komfortu online, co podczas spotkania z tobą w gabinecie!
Chcesz zbudować swoją obecność w social mediach, ale nie wiesz, od czego zacząć?
Próbowałeś tworzyć społeczność i angażować swoich pacjentów lub klientów, ale nie przyniosło to efektu?
Proponuję razem ustalić plan działania! Jestem certyfikowanym Social Media Managerem, mogę zrobić dla ciebie research rynku i zaproponować strategię prowadzenia mediów społecznościowych, która dźwignie twój biznes na wyższy poziom.
Jeśli chcesz, mogę ją także realizować, dostarczając content na twoje SoMe w modelu stałej współpracy (umowa o współpracy lub umowa o świadczenie usług).
Copywriting kreatywny
Szukasz lekarstwa na nudną nazwę, claim czy hasło reklamowe? Nie znam takiego, ale mogę pomóc ci w nazwaniu twojej firmy i stworzeniu dla niej chwytliwego sloganu 🙂 Wymyślam nie tylko dla marek medycznych. Piszę typowo kreatywne treści: scenariusze spotów telewizyjnych i reklamowych. Opowiadam historie, które zapadają w pamięć (storytelling).
Wirtualna asysta dla lekarzy i pracowników ochrony zdrowia
Od stycznia 2025 roku Kodeks Etyki Lekarskiej daje większą swobodę w zakresie reklamy lekarzy. Chcesz się reklamować, ale nie zamierzasz pracować na drugi etat jako własny marketer i wolisz skupić się na pracy z pacjentami? Możesz zatrudnić do mnie pomocy przy prowadzeniu Twojego marketingu medycznego. Pomogę w:
- tworzeniu treści edukacyjnych dla pacjentów – zarówno w formie blogów, jak i tradycyjnych broszur,
- treści reklam zgodnych z KEL,
- tworzeniu harmonogramów treści, prostych grafik i zarządzaniu mediami społecznościowymi (Fb, IG, Li, TikTok, Discord),
- pisaniu i wysyłce newsletterów (znam system MailerLite, ale mogę nauczyć się dowolnego innego),
- zarządzaniu treściami na stronie internetowej opartej na Wordpressie lub Webflow.
Tłumaczenia polsko-angielskie i angielsko-polskie
Chcesz przetłumaczyć medyczny tekst w języku angielskim, albo polski na język angielski? Żaden problem! Tłumaczę teksty szybko i sprawnie z wykorzystaniem tłumaczenia maszynowego, osobiście je redaguję i sprawdzam poprawność. Robię również lokalizację produktów cyfrowych i treści marketingowych, więc jeśli rozszerzasz działalność swojej marki na nowe rynki, napisz do mnie o swoim projekcie.
Dziennikarstwo naukowe
Dziennikarstwo to mój ulubiony rodzaj pisania. Wymaga oryginalności, intensywnego researchu i rozmowy z ludźmi. Najbardziej atrakcyjne jest chyba pokazanie osobowości badaczy i podążanie za nimi w ekscytującej podróży do źródeł osiągnięć medycznych.
Piszę newsy i artykuły popularnonaukowe. Jeśli szukasz niekonwencjonalnego tematu związanego z żywieniem człowieka, badaniami biomedycznymi lub zdrowiem człowieka, który sprawi, że twój czytelnik zaczyta się w kąciku prasowym na lotnisku i przegapi lot, poproś mnie o napisanie tekstu dla twojego magazynu.
Szkolenia z copywritingu medycznego
Pomagam specjalistom i organizacjom poprawiać ich umiejętności komunikacji w dziedzinie zdrowia. Uczę pisać prostym językiem medycznym i zgodnie z regulacjami prawnymi. Pracowałam dla firm i organizacji z branż takich jak:
- suplementy diety,
- medtech,
- fundacje związane z promocją zdrowia i wsparciem pacjentów,
- organizacje non-profit,
- agencje marketingu i PR.
Sama ukończyłam kursy z certyfikatem CPD oferowane przez Health Writer Hub, prowadzone przez uznaną globalnie ekspertkę w dziedzinie komunikacji zdrowotnej, Michelle Guillemard. Mam rozległą wiedzę na temat regulacji prawnych dotyczących marketingu medycznego i żywnościowego w Polsce, co pozwala mi dostosować treść szkoleń do naszych lokalnych wymogów.
Korzyści ze szkolenia z copywritingu medycznego
- Spersonalizowany program dostosowany do potrzeb Twojej organizacji
- Nieograniczona liczba uczestników
- Praktyczne zadania z indywidualną informacją zwrotną
- Dostęp do materiałów i zasobów po zakończeniu szkolenia
- Możliwość realizacji szkoleń online lub stacjonarnie na terenie Trójmiasta
Czego się nauczysz?
Program szkolenia dostosowujemy do potrzeb Twojej organizacji. Oto przykładowe tematy, które możemy omówić:
- Prosty język w medycynie: upraszczanie złożonych treści medycznych i badań naukowych dla szerokiej publiczności
- Pisanie angażujących artykułów i blogów
- Narzędzia i procesy pracy copywritera w branży medycznej i zdrowotnej
- Jak pisać: od generowania pomysłów, przez redakcję, po publikację
- Struktura treści dostosowana do odbiorcy online
- Strategie tworzenia treści cyfrowych w obszarze zdrowia
- Najlepsze praktyki w komunikacji zdrowotnej
- Treści oparte na dowodach naukowych – gdzie szukać rzetelnych informacji i jak nimi zarządzać?
- Zasady zgodności z regulacjami i wytycznymi
- Teksty akademickie: granty, publikacje i prace dyplomowe
Szkolenia dla organizacji i indywidualnych uczestników
Jeśli reprezentujesz organizację lub chcesz jako osoba indywidualna rozwijać swoje umiejętności pisarskie w obszarze zdrowia i medycyny, napisz do mnie. Razem opracujemy plan, który odpowie na Twoje potrzeby.
Social media marketing