fbpx

Dołącz za Free

Nazwij swój biznes w 5 dni

Przed startem działalności hamuje Cię brak nazwy? Rozkminiasz to dniami i nocami? Stop!

Perfekcjonizm nie zawsze jest dobrym doradcą biznesowym. Potrafimy dużo czasu spędzać na myśleniu o firmowych krokach i przez to… stać w miejscu. Jeśli przed uruchomieniem własnego miejsca w sieci blokuje Cię brak odpowiedniej nazwy, to wyzwanie jest dla Ciebie! Chcesz wiedzieć jak w 5 dni znaleźć dobrą nazwę dla swojego binezu?

Dziewczyna pracuje przed komputerem nad nazwą swojj firmy, jest zdenerwowana, a wokół leży mnóstwo zgniecionych kartek.

Czego się

nauczysz?

Dzień

01

zdefiniuj serce swojego biznesu

Zrozumienie misji, wizji i wartości to klucz do stworzenia nazwy dla Twojego biznesu. W pierwszym dniu określisz, główne cele oraz fundamentalne wartości, które będą go definiować. Stworzymy solidne podstawy, na których zaczniesz budować całą swoją markę osobistą.

Dzień

02

Poznaj sekrety dobrej nazwy

Prosta, zapadająca w pamięć, unikalna i… co jeszcze? Dowiesz się, jakie cechy powinna posiadać skuteczna nazwa biznesu i jak unikać chwilowych trendów. Praktyczne ćwiczenia pomogą w stworzeniu listy słów, które najlepiej oddają charakter działalności.

Dzień

03

Wykorzystaj moc archetypów marki

Archetypy marki to potężne narzędzie marketingowe. Poznasz 12 archetypów, takich jak bohater, twórca czy odkrywca. Dowiesz się, jak mogą pomóc Ci znaleźć nazwę, która oddaje misję Twojego biznesu i rezonuje z odbiorcami.

Dzień

04

Poznaj konwencje nazewnicze

Pokażę Ci różne konwencje językowe wykorzystywane w namingu, od kreatywnych po funkcjonalne. Analizując przykłady z różnych branż, wybierzesz styl najlepiej pasujący do rynku i celu biznesowego Twojej firmy.

Dzień

05

Przetestuj nazwę

Teraz czas na podjęcie decyzji! Na tym etapie będziesz mieć kilka pomysłów. Weryfikacja i testy pomogą wybrać zwycięzcę (albo zwyciężczynię :)).

Martyna Piotrowska copywriterka trzyma czasopismo

Cześć, jestem

Martyna

Piszę treści, które zdobywają zaufanie pacjentów i uczę przedsiębiorcze kobiety, jak rozwijać swoje umiejętności pisarskie

Pracuję ze słowem od 2012 roku. Realizuję się jako pisarka specjalistyczna: copywriterka medyczna, dziennikarka naukowa i healthcare UX writerka. Pracowałam również jako copywriter kreatywny oraz wydałam książkę poetycką. Duży rozstrzał?

Każda dziedzina pisania rządzi się swoimi zasadami, ale część z nich jest uniwersalna i polega na tym, by znaleźć równowagę pomiędzy inspirującą Muzą a sumiennym Skrybą. Ja to potrafię i pokazuję innym, jak mogą to osiągnąć.

Gotowa na to wyzwanie?

Zaczynamy już za...

Dzień(s)

:

Godzina(y)

:

Minut(y)

:

Sekund(y)